Dostavu robe poručene na webshop-u www.okov.rs vrše kurirske službe Bex i Gebrüder Weiss.

Razlikujemo dve vrste pošiljki u zavisnosti od težine (mase) i gabarita robe: 1) paketne pošiljke i 2) velike pošiljke.

Paketne pošiljke podrazumevaju slanje jednog ili više proizvoda čija ukupna težina (masa) ne prelazi 50 kg i ukupni gabariti su najviše 50 x 40 x 60 cm. Za sve paketne porudžbine čija je vrednost veća od 3.000 RSD, dostava je besplatna. Za sve paketne porudžbine čija je vrednost manja od 3.000 RSD dostava će biti naplaćena prema ceni koja je istaknuta kako na stranici proizvoda, tako i u samoj korpi.

Velike pošiljke podrazumevaju slanje jednog ili više proizvoda čija je ukupna težina (masa) veća od 50 kg ili su ukupni gabariti veći od 50 x 40 x 60 cm. Sve velike pošiljke biće naplaćene prema ceni koja je istaknuta kako na stranici proizvoda, tako i u samoj korpi.

Zadržavamo pravo da ukinemo opciju besplatne dostave za pojedine proizvode koji, po svojim gabaritima, ne spadaju u kategoriju velikih pošiljki, ali zahtevaju poseban tretman prilikom transporta. Cena dostave će biti jasno prikazana kako na stranici proizvoda, tako i u korpi.

Sva poručena roba biće dostavljena na adresu kupca u roku od 1 do 7 dana. Porudžbine napravljene radnim danima do 11 h, biće istog dana predate kurirskoj službi. Porudžbine napravljene nakon 11 h biće predate kurirskoj službi narednog radnog dana. Kurirska služba ne vrši dostave subotom i nedjeljom. Ukoliko ste porudžbinu napravili kao registrovan korisnik, njen status možete pratiti u svom nalogu.

U slučaju da kupac živi u stambenoj zgradi kurir je obavezan da robe dostavi do ulaza u zgradu, dok kupac mora organizovati dalji prenos pošiljke do svog stana.

Kurirska služba će najviše dva puta pokušati da izvrši dostavu. Ukoliko ne pronađe kupca na navedenoj adresi i ne uspe da s njim stupi u kontakt putem navedenog broja telefona, porudžbina će biti poništena. Ako je u pitanju porudždbina koja je plaćena online (karticom banke), kupcu će biti vraćen novac.

Pre predaje poručene robe kurirskoj službi, naši zaposleni će je detaljno proveriti i osigurati da na njoj nema vidljivih oštećenja. Roba će biti pakovana na način koji sprečava njeno oštećenje u prevozu. Prilikom preuzimanja robe od kurirske službe, kupac je dužan da je pregleda i za sva eventualna oštećenja uloži prigovor licu koje vrši isporuku. 

Ukoliko kupac nakon preuzimanje pošiljke (po odlasku predstavnika kurirske službe) na robi primeti fizička oštećenja nastala tokom prevoza, može ih u roku od 24 h prijaviti na adresu webshop@okov.rs. Reklamacije podnete na ovaj način ćemo detaljno ispitati sa kurirskom službom, ali zadržavamo pravo da ih odbijemo. Reklamacije na fizička oštećenja podnete nakon više od 24 h od trenutka isporuke ne mogu biti uvažene.