Beskompromisno čuvamo integritet u svim odnosima sa kupcima, zaposlenima i dobavljačima.
Ljudi su suština naše organizacije: cenimo ih i podržavamo, i posvećeni smo punom razvoju njihovih radnih i ljudskih potencijala.
Uvek predvodimo u inovacijama i originalnosti, i u smislu roba i usluga koje nudimo, i u smislu načina na koji organizujemo i vodimo posao.
Fleksibilni smo i voljni da se prilagodimo promenljivim uslovima poslovanja i tržišta na kojima radimo.
Naša misija je podrška svima koji stvaraju i čine lepšim svet koji nas okružuje. Tako su naši kupci i majstori i oni koji uređuju i opremaju sopstvene kuće i bašte. Trudimo se da i jednima i drugima obezbedimo sve: kvalitetne robe vodećih svetskih marki, dostupne uvek i po najboljim cenama i fer i transparentnim uslovima. Na kulturi apsolutne posvećenosti kupcu zasnivamo jedinstveno Okov iskustvo kupovine, uređujući sva naša prodajna mjesta u skladu s najvećim standardima kvaliteta. Sve vreme i sami se trudimo da – u Okovu i van njega – stvaramo bolji život za sve.
Najbolji uradi sam sistem na području bivše Jugoslavije, sa makar 50 uspešnih Okov centara u zemljama okruženja do 2035. godine, te najrazvijenijom regionalnom internet prodavnicom.
Otvoren prvi maloprodajni objekat u porodičnoj kući Gojka i Stanke Bajović, u kome su se prodavali samo okovi i vijčana roba
Otvorena prva prodavnica van Podgorice.
na adresi Kozaračka 107. Ovaj period karakteriše širenje asortimana na električne i ručne alate po kojima Okov postaje prepoznatljiv.
U ovoj i naredne dve godine se otvaraju prodavnice u Budvi, Bijelom Polju, Baru, Herceg Novom, Beranama i Pljevljima.
U saradnji sa austrijskom kompanijom „3e Handels und Dienstleistungs" usvaja se savremeni koncept izgleda maloprodajnih objekata i izlaganja robe.
Prvi veliki prodajni centar je otvoren u Podgorici, na Starom Aerodromu, a u narednim godinama i u ostalim gradovima širom Crne Gore. U roku od 10 godina Okov otvara ukupno 15 modernih prodajnih centara čime je zaokružena maloprodajna mreža na crnogorskom tržištu.
Jedan od najpopularnijih slogana na domaćem tržištu „majstoru od majstora“ krasio je sve marketinške materijale preduzeća do 2017. godine. Promena logoa sugerisala je širenje asortimana, pa je Okov u narednim godinama postao prepoznatljiv i po prodaji baštenskog mobilijara i proizvoda za domaćinstvo.
Širenje asortimana i visoke stope rasta prodaje zahtevale su povećanje logističkih kapaciteta pa je u te svrhe otvoren novi magacin u podgoričkom naselju Zabjelo.
Okov postaje mesto u kom kupci mogu pronaći sve za radionicu, baštu i domaćinstvo, što se komunicira kroz novu marketinšku strategiju.
Pokrenuta je potpuno automatizovana internet prodavnica, koja se u kontinuitetu usavršava kako bi pružala najviši nivo korisničkog iskustva.
Otvoren novi distributivni centar koji će omogućiti dalju ekspanziju preduzeća. Ova lokacija, sa savremenim kancelarijskim prostorom, postaje novo sedište firme.
Prvi Okov centar van Crne Gore je otvoren u Beogradu na površini od 7.000 m2, što ga čini i najvećim centrom u maloprodajnoj mreži. Istovremeno je pokrenuta internet prodavnica preko koje kupci na teritoriji čitave Srbije mogu da kupuju proizvode iz asortimana preduzeća.
Uprkos nepovoljnim privrednim kretanjima na globalnom nivou, izazvanim epidemiološkom situacijom, preduzeće nastavlja ekspanziju i otvara veliki prodajni centar u Čačku.